Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-19, 00:05   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en 17. mai-kaketråd …

De nederlandske jordbærene som er i butikkene nå ser veldig holdbare ut altså. Nesten litt plast-aktige. Jeg tenker å gjøre det samme som deg Taien, men lager i morgen kveld, oppbevarer i kjøleskap her hjemme over natta, og tar med på skolen på morgenen. Har tilgang til kjøleskap der. Jeg bruker små stykker brownies, marshmallows, jordbær og slike store blåbær. Jeg kan strengt tatt tre på spydene på morgenen 17., før vi går, men erfaringsmessig er det travelt nok. Men kanskje, hvis jeg legger ned veto mot krølling av hår...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat