Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-23, 11:38   #15
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Går du når ditt barn er ferdig?

Jeg har heller ikke opplevd at det har vært et stort problem. Det er selvsagt ille for de ungene som opplever det, og folk flest bør oppføre seg, men samtidig tenker jeg at det er en del arrangører som kunne hatt veldig godt av å stramme inn programmene sine. Det samme gjelder antall opptredener/kamper. Noen unger har bare lyst til å spille instrumenter/drive med sport pga de vanlige treningene, og har ikke godt av det evige presset om å vise seg fram.

Har noen venner og familie som av og til må gå. Det kan skje ganske plutselig, og derfor sitter vi som regel bakerst nær døra. Hvis noen har lyst til å tenke sitt, så får de bare gjøre det. Men det er såpass stor seier å få disse til å faktisk møte opp, at jeg håper folk kan tenke sitt inni hodet sitt, og ikke si noe høyt.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat