Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-13, 17:02   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Prøvde pasta Norma på torsdag, og det ble ganske bra. Jeg synes det er litt vanskelig å få sånn komplett, fyldig smak på vegetariske retter, er det noen som har tips?

Mulig det krever litt tilvenning å spise nye retter uten kjøtt/fisk? Vi har ikke vært flinke der..

Hmm, det tror jeg er litt psykisk, og selvsagt litt avhengig av hva man lager. Jeg liker jo på kjøre å med tofu, soyakjøtt og lignende, men stekt, krydret sopp er også en uhyre god "kjøtterstatning" synes jeg. Jeg gikk fra big time kjøtteter (LCHF) til veganer over natta for 2 år siden, og det var aldri noe problem, så det ligger kanskje mest i psyken, jeg vet ikke. Jeg savner i hvert fall ikke noe, men så har jeg jo brukt mye tid på å veganisere alt det jeg spiste før jeg ble veganer, så jeg føler jo jeg nesten spiser som før allikevel.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 26-01-13 kl 19:33. Årsak: Skriveleifer
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat