Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-18, 00:54   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

9 timer i Frankfurt, mellomlanding ... HJELP!

Vi har fått en veldig billig tur til Chicago, men det innebærer 9 timers mellomlanding i Frankfurt. Jeg har hele tiden tenkt at det går jo bra, det er bare å ta det som en dagstur med sightseeing i byen, all den tid det visstnok tar under ett kvarter med tog inn til sentrum. Men nå har jeg hørt flere motstridende ting og jeg lurer på hva som er riktig.


Vi KAN sjekke inn bagasjen all-the-way til Chicago når vi drar fra Norge, slik at når vi kommer til Frankfurt så kan vi fritt forlate flyplassen, dra på sightseeing og komme tilbake og sjekke inn, ikke sant!


Noen mener nemlig at når man har sjekket inn bagasjen så slipper man ikke ut av flyplassen uten å ta bagasjen med seg (vi kan jo ha sjekket inn en bombe)!?


Og OM det er som jeg håper at vi ikke behøver å tenke på bagasjen og bare kan dra og ha noen flotte timer i Frankfurt, hva anbefaler dere da!?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat