Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-18, 10:46   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den "nye" seksualiteten - hvor er den offentlige diskusjonen?

Det at det er en økning tror jeg henger mye sammen med at det er mer akseptert. Jeg tror ikke det handler så mye om at det faktisk er fler og at mange feilbehandles. Mer at det faktisk eksisterer et tilbud og at fler har blitt gjort oppmerksomme på at det finnes.

Kravene ja. Jeg vet jo litt om dette. Men sånn jeg husker det, så krever riksen at man må leve som det kjønnet man mener man er. Altså mener man at man er mann, så skal man leve som mann FØR man får noe tilskudd av hormoner eller lignende. Klart det er vanskelig, for i samfunnet da, så passerer man ikke som mann. Det er en kjempebelastning. Dette skal man gjøre en viss tid, det er snakk om år. Også vil de ikke behandle de som ikke kan få noe "bra overbevisende resultat". Jepp. Det er i alle fall det jeg har fått vite at enkelte som har fått avslag i systemet. (En mann som lever som kvinne).

Det er mye med systemet som eksisterer som bør diskuteres. Det er forståelig at man må sikre seg at man ikke feilbehandler noen, men man må også sørge for at man ikke gir disse menneskene som er i en sårbar situasjon en tilleggsbelastning.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat