Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 22:27   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mange NÆRE venner

Jeg er så dårlig på å holde kontakten men har en venninne som var min beste venninne på 80 tallet. Hun fikk barn som 20åring og vi gled fra hverandre. Men får skikkelig kjemi hver gang vi snakkes. Snakker med henne på telefon nå i stad og det er såå koselig å kunne prate sånn innimellom.

Og har to som jeg ble kjent med da eldstemann var baby. Så hverandre mange ganger i uka via barna Vi har god kontakt fremdeles og kan bare ringe og avtale en skogstur eller en kaffe. Koselig.

Har også en som var tidligere nabo som flyttet til en annen kant av landet da det ble brudd i 2008. Vi har holdt kontakten og hun har fått ny mann og de snakker om å flytte hitover når barna hennes er voksne/flytter ut. Vi har vær på flere ferier sammen og de bor her erpar ganger i året.
Så 4 stykker.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 05-01-19 kl 22:40.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat