Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 22:28   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mange NÆRE venner

Nei, ikke mange, men noen.
Mannen er min aller nærmeste venn, det er ingenting jeg ikke kan fortelle han. I tillegg er jeg nære søstrene mine.
Av venner er mine eldste venninner forsvunnet de siste årene. To av dem gjorde jeg det slutt med i forbindelse med en kjip sak, min eldste næreste venninne har bare fadet ut. Slik det er nå har jeg en blanding mellom venner og kollegaer.
Mine aller nærmeste er mannen, søstre, tre venninner, kollegavenninner og veldig gode venner her på forumet. FP-vennene er nok de jeg deler mest med på vennefronten.

Jeg er ikke en type som deler alt med noen, bortsett fra med mannen.


Sist redigert av 007 : 05-01-19 kl 22:40.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat