Tråd: Pass til barn
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-19, 23:41   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pass til barn

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Er det noen fordeler med å ha både britisk og norsk pass? Svigers påstår det er en fordel med britisk pass når jentene skal til England nemlig, og hvis de eventuelt skulle reist noen plass med svigers (som altså er engelske).

Jeg kan aldri tenke meg at fordelene er så store at jeg hadde stresset med å fornye britiske pass til barna. Og hvor mange ganger i året er det egentlig aktuelt at de reiser noe sted med de britiske besteforeldrene? Det kan da aldri være så mange ganger at det er verd noe bry. Det er da styr nok å fornye norske pass...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat