Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 19:31   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis jeg visste alle disse tingene, går jeg ut fra at jeg hadde kjent personen, og da ville jeg nok undret meg litt om han ellers drakk.
Jeg ville nok ikke gått ut fra at han ikke var særlig glad i alkohol, evt. at han var for glad i alkohol og prøvde å trappe ned litt.

Men det trenger da virkelig ikke bety noe av dette. Jeg hadde aldri i livet tenkt at det betydde at noen var FOR glad i alkohol om det var en fest de drakk noe annet? Eller at det sier noe om at personen ikke er glad i alkohol sånn generelt.

Hva med: Har ikke lyst på alkohol akkurat i dag? Litt snev av migrene? Kan fint gå på en fest i blant uten å drikke alkohol? Kan tenke meg en hel haug gode grunner, uten at det på noen som helst måte setter i gang fantasien min om en venn drikker Farris på fest.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat