Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-18, 16:58   #368
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det kan det nok være, på samme måte som det er problematisk at noen overspiser eller blir overvektig av kos med søtsaker. For de aller fleste, er det helt uproblematisk.

Jeg er uenig. Konsekvensene for familie rundt er i snitt mye større ved alkohol enn ved overvekt. Det er enormt mye livsløgn blant foreldre og lidelse blant unger.
Jeg får ikke vondt i magen av at en overvektig flasher middagen sin, men jeg får det når folk som sliter med alkoholbruk flasher kooos med skummende drikke og høster masse feedback på det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat