Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-18, 10:00   #56
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.426
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du en bunadsramp?

Jeg er veldig rampete, så jeg kjøpte rampebunad, dvs. fantasistakk fra Eva Lie. I og med at det ikke er bunad, får jeg gjøre akkurat som jeg vil. Valgte selv hvilke bånd som skulle være på stakken og forkleet, inkl. haute couture bånd fra Paris og noen nydelige med gullbroderier fra Pakistan, valgte gullaktig skjorte i stedet for hvit fordi jeg kler det bedre og gikk amok blant søljer jeg selv likte. Også når det gjelder sko er alt tillatt, i fjor var vi på et innendørs arrangement og jeg brukte Louboutins til den. Rødfargen på sålen var jo lekker til det røde livet. Solbriller har jeg såklart på meg hvis det er nødvendig.

Jeg visste vel at jeg kom til å jukse og rampe villt hvis jeg hadde kjøpt bunad i stedet, les: hadde valgt en uten tilhørighet fordi den var finest og hadde brukt det tilbehøret jeg likte best, så dette valget var perfekt til meg. Liker ikke bunaden fra der jeg kommer fra eller bor, og det var alt for dyrt å bare kjøpe den likevel, så da var dette en perfekt løsning.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat