Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-17, 17:23   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne konfirmasjonskjole 14-åring

Takk for hjelp. Noe sånt som den øverste kan funke, men den burde vært litt lenger. Denne typen er for kort, men ellers så kan den funke med en bolero.

De andre går under kategorien uaktuelle pga. bare skuldre, gjennomsiktig øverst, gjennomsiktig bak øverst osv. Det er et hav av kjoler der ute. Og satt og kikket litt på Zalando ista også. Skulle så gjerne hatt noe med kort arm som går over skulderen ordentlig, og da uten for mye utrigning (flere av disse kjolene var jo aktuelle med utrigningen i alle fall) og litt lenger skjørt. Gjenstår å se om jeg får henne til å se på kjoler i det hele tatt, så jeg må finne en 5-6 aktuelle å vise henne før jeg bestiller noe. Hun kan ikke se på hele rekka. Da klikker hun før hun har sett første side.

Men noe sånt som denne kan jo funke, men skulle hatt noe liknende med lenger skjørt. Mørkeblått er kanskje greit i konfirmasjon? En kan jo ha noe lys bolero eller noe på utsiden også.



Sist redigert av Elisabet : 15-01-17 kl 17:29.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat