Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-18, 13:19   #43
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Mi sier hun vil konfirmeres igjennom HEF. Det er HEF eller kirken som er alternativene her vi bor og siden vi ikke er medlem i statskirken, hun ikke er døpt og er klar på at hun heller ikke er religiøs, så utgår kirken.

Vi har ikke en stor familie og det blir vel maks 20 stykker som kommer. Det betyr at vi egentlig har plass hjemme. Men egentlig kunne jeg tenkt meg å ha det i et koselig lokale, slik at vi kan pynte og lage til dagen før, uten å måtte bo oppi det. Men jeg sliter litt med å finne et egnet lokale som er ledig på dagen, det er mange store saler ol. Men det er ikke spesielt koselig med et stort lokale når man er såpass få. Så ikke umulig at det blir hjemme.

Farmor er i full gang med å brodere bunad, så det blir i orden.

Ellers tenker jeg nokså uformelt, god mat og gode kaker. En del med litt utfordrende dietter/allergier, så tror kanskje jeg satser på å bestille inn koldtbord/tapas og så supplere med litt selv. Jentungen sier hun vil ha sushi, men kan ikke ha det som eneste. Men kan jo godt ha et utvalg av det også.

Dekor har jeg ikke tenkt så mye på. Tror jeg må pintereste litt for å finne noe annet enn typisk nille-dekor.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat