Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-19, 11:17   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rundfelt strikkagenser til ungdom?

Hiawata har vokst ut av vimpelgenseren jeg strikket til ham for noen år siden, og vil gjerne ha en ny genser, liknende. Jeg strikket den i alpakkatweed (samme tykkelse som lettlopi), og strikker gjerne i noe sånt igjen, det var mykt og behagelig. Også gikk det fort, ikke minst, siden det er såpass tykt.



Så har du sett noen skikkelig fine, rundfelte strikkagensere i tykt garn som kan passe til ungdom? Han er tilnærmet ferdig utvokst (tror jeg), så den kan potensielt vare resten av livet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat