Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-07, 08:15   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns (jule)gaveønsker

Nå har jeg (nesten) ingen prinsipper igjen lenger. Både sabeltannsverd, barbie og hundremeterskoggjengen finnes hus uten at det plager meg nevneverdig. Vi kjøper sjelden leker til Vesla, og det er faktisk sjelden hun ønsker seg leker også. Hvis hun får penger så kjøper hun oftest hobbyleker.

Hvis hun ønsker seg noe, så får hun det ikke automatisk. Oftest må hun vente til bursdag eller jul, eller eventuelt smiske med mormor. Og jeg kjøper aldri plastleker til henne. Plastleker er det verste jeg vet og jeg nekter å fylle opp rommet hennes med glorete ræl. Jeg legger meg ikke opp i hva andre kjøper til henne da, så hun har jo rommet fullt av plast okke som.

Klær og sånt kjøper jeg til henne og da blir hun oftest glad uansett. Hvis hun er med i butikken, så får hun velge det hun liker selv.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat