Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-14, 03:15   #16
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En dag i New Orleans - hvor bør jeg bo?

Jeg konkluderer med at French Quarter ikke var det helt store for meg. Jeg liker bedre Tatt av Vinden-sørstat. Ikke så mye jazzfylltrashyhylogskrik. Jeg syntes Bourbon Street var trashy, nede ved Mississippi-elven var det bare turister og det var kliss umulig å komme inn på Cafe du Monde.

Men de øvrige dagene i Louisiana var fantastiske. Det er virkelig min favorittstat. Nydelig natur, rikt dyreliv, sukkerplantasjer, fantastisk mat ... Sukk.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat