Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-18, 07:57   #4
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.928
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Nei. Jeg er ikke påført smerte og savn.

Men jeg skjønner henne og er enig med henne. Det er faktisk ganske rart at NRK laget en julekalender der hele premisset var at det ikke kan bli jul dersom det ikke er snø. Og det viser hvordan innlands Østlandet dominerer hele fortellingen om hva det er å være norsk. Det er litt som han Dagblad journalisten i fjor som påsto at man mistet hele den norske identiteten om man ikke hadde skidager. Også et fenomen som man har ganske lite av på Vestlandet og sannsynligvis langs store deler av resten av kysten.

Kanskje en grunn til at jeg er så glad i Elias, som er omtrent den eneste barnetvserien som har innsett at det meste av Norge er kyst.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat