Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-06, 10:43   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger hjelp

Jeg har mast om denne magen min et par dager nå, og jeg er i ferd med å mase litt mer. Jeg trenger nemlig råd om hva jeg skal spise? Etter et par dager med loff og syltetøy trodde jeg at faren var over igår. Jeg hadde lyst på fajitas! Ja, det er deres skyld, som måtte lage en så fristende tråd om det.

En stund etter fajitasen skjønte jeg at det ikke akkurat var noe sjakktrekk. Magen ble verre igjen. Smerter og kvalme med mere. Men hva skal jeg egentlig spise når jeg vil ha noe annet enn loff? Loff metter jo ingenting! Og er det noe jeg absolutt ikke må spise? (Annet enn krydret mat, det har jo jo skjønt. )

Hjelp?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat