Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-19, 15:48   #20
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Omsøm- og repareringstråden

Jeg sydde meg en bluse av mannens fravokste hvite skjorte og en brodert duk med blondekanter da jeg skulle på mexican party tidligere i sommer. Den ble skikkelig kul.

Jeg hadde også en kjedelig sort t-skjorte med v-hals som jeg aldri brukte, samt noe fargerikt stoff med sort bunn. Jeg sydde et skjørt av stoffet og sydde det sammen med t-skjorten så det ble en kjole. Jeg ble ikke så fornøyd med sammensyingen, så jeg måtte lage et sort knytebelte av noe bomullsstoff jeg hadde liggende. De andre damene på jobben lurte på om den var fra Desigual.

Også måtte jeg fikse på en nydelig buksedress jeg kjøpte på internettet. Altså, jeg er ikke spesielt lang i noen lemmer, men den var ALT for kort i ryggen. Hvis jeg strakk ryggen rett, så kunne alle se "rett hjem" forråsiresånn. Fikk tak i ensfarget stoff i samme farge og lagde nye seler på den. La de i kryss bak, så jeg skulle slippe at de seilte ned fra skuldrene. Fornøyd med løsningen.

Også har jeg gjort om en sliten olabukse med litt for vide ben til et skikkelig kult olaskjørt. Nå tror jeg at jeg skal gjøre det samme med en linbukse jeg har.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat