Tråd: Soffe
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-19, 20:05   #47
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soffe

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dette har jeg sagt mange ganger også. De 33 plaggene er ikke inkludert undertøy, strømpebukser, yttertøy, treningstøy eller turtøy. Det er altså bare bukser, kjoler, bluser, cardigans, gensere osv. Og da er 33 plagg seriøst MYE klær. Jeg må innrømme at jeg synes det er utrolig flaut at dette blir frontet som en trend man skal bli imponert over at folk klarer.

Og det skal helst være dyre klær også. Kvitte meg med det jeg har, for å erstatte det med 33 dyre plagg (riktignok tidløse, og av tipptopp kvalitet) det skjer ikke.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat