Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-18, 13:20   #18
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir dere skikkelig sultne før måltidene?

1) Har du en noenlunde fast måltidsrytme som du prøver å følge eller opererer du litt freestyle fra dag til dag ettersom hva dagene inneholder av aktiviteter?
Ja, jeg spiser fire måltider og et mellommåltid om dagen.

2) Spiser dere noe mellom måltidene dersom dere blir veldig sultne? Eller lar dere kroppen rekke å bli skikkelig romlesulten før dere skal spise?
Supplerer med mandler og eple hvis jeg blir veldig sulten.


3) Tenker du på sultfølelse som noe man "skal" ha, eller noe man bør "reparere"?
Jeg har slitt med lavt stoffskifte, så jeg er glad for at jeg kjenner sult - det er et tegn på at jeg er riktig medisinert.

4) Har du noen som helst daglig kontroll på (eller tanke for/bevissthet rundt) om du klarer å forbrenne mer enn du spiser?
Ja, jeg holder på å gå ned i vekt, så jeg logger hva jeg spiser, så jeg kan følge med på forholdet mellom inntak og forbrenning.

5) Sier du noengang bevisst neitakk til mat du tilbys FORDI det er "feil" mat, selv om du har lyst på det?

I og med at jeg spiser lite og ofte, er det ikke så ofte jeg har lyst på noe mellom, men jeg takker nei til kjeks, kaker, is, brus, godteri, fordi jeg vet at valg har konsekvenser.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat