Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-18, 07:51   #20
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir dere skikkelig sultne før måltidene?

Jeg har en fast tanke om når måltider bør inntas, men styres endel av form der og da. I perioder er det vanskelig med middagsmat. Blir jeg sulten utenom måltidene, har jeg frukt eller nøtter som nødmat. Sånn skikkelig nødsulten som mange beskriver blir jeg aldri, jeg kan gå lenge uten å spise.

Feil mat sier jeg ofte nei til, både som allergiker og for å passe på kaloriene. Det siste året har jeg gått ned ganske mye av overvekten ved å være mer bevisst på når jeg er sulten og hva jeg da dytter inn.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat