Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 10:24   #40
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.


men jeg synes det er litt dumt om det skal framstå som det eneste saliggjørende og Riktige.

Nei, selvsagt er ikke skallklær det eneste riktige. Mange er fornøyd med regntøy og da bruker man selvsagt det. Men man må fremdeles ha annet tøy i tillegg som brukes når det ikke regner

Men vi som har, som Lille Rosin sier, sett lyset, synes det er fint å opplyse dette da det er mange som sliter med våte og kalde unger på vår og høst, til tross for regntøy.

Det er jo en stor fordel med FP, at man kan dele gode erfaringer

At barnehageansatte pusher dyrt yttertøy, synes jeg ikke er riktig da det er mange som ikke har råd til dette, og vil stilles i en lei situasjon.
Men dersom man opplever søkk våte unger dag etter dag...og om ungen viser mistrivsel fordi h*n er våt og kald, så synes jeg de kan få lov til å hinte om at det kanskje kunne vært lurt å prøve ett annet regnsett eller skallklær.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat