Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-17, 12:07   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.574
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko som egner seg til fotballspilling og snø/slaps

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kan hun ikke ha slike halvhøye, Lille My? Min har jentemodellen (grå med en bitteliten rosa stripe) fordi den var mye rimeligere enn guttemodellen i sort. Kjøpt på jollyroom i høst da jeg ikke ville bruke flere hundre kroner på nye joggesko for kun en måneds bruk. Men disse er de som er brukt i hele høst og vinter fordi de er så gode.

Kan og kan, hun vil i alle fall ikke ha slike. Hun vil ikke ha med borrelås og/eller strikk. Hun vil ha lisser. Og hun vil ikke ha halvhøye som ser ut som basketsko eller skatesko. Hun vil vel egentlig ha joggesko, rett og slett. Men hun har ikke likt de joggeskoene vi har sett med gore-tex. Så inntil videre spiller hun fotball med høye vinterstøvler (altså i friminuttene på skolen, på trening bruker hun selvsagt fotballsko), og det skjønner jeg jo ikke er det helt store. Men vi får ta oss tid til en ordentlig bytur en dag (for det største problemet er vel egentlig at hun ikke gidder å være med på en skikkelig runde for å kikke og prøve).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-02-17 kl 12:12.
My er ikke aktiv   Svar med sitat