Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-09, 15:07   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mye galt kan en FRP-regjering gjøre?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Skulle det være noe galt i det?

Jeg vet ikke om du er seriøs eller tuller, men tar utgangspunkt i dette uansett.

Det er nok mange steder de ikke rekker å gjøre så mye skade, men kulturlivet kommer til å bli rasert hvis frp kommer til makten, og det vil de fint rekke på fire år.

Operaen kommer ikke til å forsvinne, de har jo blitt folkelige, og så lenge de slenger inn en pop/rock/Alexander Rybak-konsert i ny og ne, er nok frp fornøyd.

Kino, bibliotek og smale kunstformer går det verre med. Min arbeidsplass er fullstendig avhengig av offentlig støtte, og vil garantert bli redusert med frp i regjering. Jeg syns det gjør noe. Jeg syns eksperimentelt teater, musikk, litteratur og billedkunst skal være et tilbud, selv om ikke massene benytter seg av det. Et samfunn vokser på kunst, og vi bli dummere som helhet hvis man tar bort muligheten for at noen av oss kan velge å bli utfordret kulturelt og intellektuelt.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 02-06-09 kl 15:14.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat