Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 15:16   #49
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har strikket veldig mye helt fra jeg var liten, men de siste årene har jeg hatt så mye annet å gjøre at det har blitt mindre strikking. Nå har jeg kommet litt i hakk igjen, og idag ble jeg ferdig med alpakka-genser som jeg begynte på forrige søndag. Den er ensfarget i en lys gråturkisgrønn farge fordi det var dette garnet jeg hadde liggende, men strikket etter denne oppskriften. Jeg syns den var fin i det opprinnelige mønsteret, så jeg lurer på å sette i gang med den også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat