Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-06, 20:52   #33
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags prosjekter holder dere på med for øyeblikket?

Nå som hagesesongen er over, 1000 løk er satt i bakken og bedene dekket til med litt ny jord og granbar, er jeg over i strikkesesongen!
Jeg er med på en sokke-knitalong, hvor man strikker 1 par sokker etter gitt oppskrift annenhver måned, så er jeg snart ferdig med halsen på lillegutts raglangenser i dobbelt nøstegarn-ull.
Når den er ferdig skal jeg begynne på et sjal - Kiri som egentlig skal strikkes i et Rowan-garn men jeg har et annet garn i stedet, og gruer meg som en hund. Dette er nemlig kunststrikk med hårete garn, og tunga må holdes fullstendig rett i munnen!
Så tipset Amylin meg om Odessa-luene, der er en ferdig og det ligger an til 2 til i julegaver. Perfekt tog-føde!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat