Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-17, 18:14   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hest eller ponni?

Ville gått for hest om hun ikke er veldig lav for aldreren. 13-åringen (176cm høy) her i huset, har ponni hun passer nå for ei som er i utlandet, og flere av venninnene hennes er for tunge til å kunne ri på den pga. at de har vekt til voksne damer. Jeg er glad for at det er ponni hun passer de få kveldene jeg må ta inn den. Men er en hestevant så er det jo ikke noe problem, bare jeg som ikke er det.

Det går vel ann å få litt mindre hester også? En trenger jo ikke velge den største typen?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat