Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-17, 08:51   #22
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VGs artikkel om hvordan politiet opptrer for å avsløre pedofili

Jeg skjønner at mennesker som jobber under så stort press over tid, må lage seg mekanismer som gjør at de holder ut. Det er en grunn til at vi mennesker jobber med ulike oppgaver, og jeg vil anta at slike oppdrag ikke gis til hvem som helst i politiet.

Jeg er dypt takknemlig for ALLE som er villig til å ofre så mye av seg selv og sin egen moralske identitet for å hjelpe til med å bryte opp kriminelle miljøer og grupperinger. Det er klart at å gå undercover gjør noe med deg, enten det er i underverdenen i Oslo eller en pedofiliring i cyberspace, men jeg må anta at politiet har gode rutiner for å både ivareta egne ansatte.

Rent faglig så har jeg selvsagt ingen forutsetning for å mene noe om politiets taktiske vurderinger om hva som må til for å få tak i pedofile på nettet. Å sitte trygt bak tatasturet og føle en hel masse blir litt naivt. Vi har ingen fagkompetanse eller taktisk erfaring til å vurdere om noe er nødvendig eller ikke.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat