Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-19, 14:14   #122
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg tror jeg lander på at vi tar en natt i Verona og får med oss operaforestilling på Arena di Verona, deretter to netter i Venezia. Så båt over til Rovinj.
Har noen vært på utendørs opera i Verona? Er det gøy og like spektakulært som jeg håper på?

Jeg har vært på Nebukadnesar (Nabucco). Det var storslagent og stemningsfullt. Publikum hadde små stearinlys/kakelys som ble tent før forstillingen startet. Under selve forestillingen bygget det opp til skikkelig uvær, og det lynet og tordnet rundt oss. Det ga ekstra fin effekt da Nebukadnesar blir slått til jorden av Gud (lyn) i slutten av første akt. Dessverre fulgte øs-pøsende regn så resten av forestillingen ble avlyst. Det er risken ved utendørsopera, jeg tror ikke de gir refusjon ved avlyst forestilling.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat