Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-19, 11:27   #15
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Løping - frustrasjon

Hvis noen som har observert mine gjentatte frustrasjoner rundt dette temaet gjennom flere år mot formodning skulle lure på om Synnemors hjelp har bidratt, så er svaret at jeg er optimistisk og har troen og fikk noen optimistiske tilbakemeldinger på klokka mi etter å ha fått noen tips til trening. Men: etterpå har jeg først hatt influensa, og nå krangler kneet.

Hadde en fin Synnemor-intervalløkt forrige tirsdag, godt igang igjen etter influensaen. Alt var fint. Halvannet døgn senere våknet jeg med vondt i kneet, og deretter har det vært veldig ymse hva jeg har kunnet/turt å gjøre. Aner ikke hva dette er. Av og til er det så vondt at jeg ikke kan gå i trapper, av og til kjenner jeg ingenting. Et orienteringsløp klarte jeg å fullføre uten noen smerter, det neste kunne jeg ikke løpe et skritt på de siste 2/3, da måtte jeg bare gå forsiktig.

Kan menisk-problemer bokstavelig talt dukke opp mens man sover? Det er innsiden av kneet. Har bestilt time hos kiropraktor på mandag, legen min har så lang ventetid.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat