Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-18, 15:33   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Visjon 2018 - vi kaster ikke mat

Dette er noe jeg har jobbet i med i flere år, og jeg vil si vi er blitt flinke. Det kastes minimalt med mat her. Jeg lager ukemeny og passer på at kortvarige ingredienser kan brukes i flere middager. Tilbehøret er dermed ikke alltid etter boka, men det gjør virkelig ingenting. Jeg fryser ned rester/store porsjoner og har en liste over hva som ilgger i fryseboksen. Barna tilbys middagsrester i matboksen. Brød fryses ned i passelige porsjoner, så vi tar aldri opp mer brød enn det som blir spist på kort stund.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat