Tråd: Sri Lanka
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-18, 08:06   #8
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sri Lanka

Vi bodde forresten her noen dager. Pga regnet var vi de eneste gjestene, surferne hadde ikke kommet ennå. Det ser mer fancy ut på bildene enn det var, men det var rent og de som drev det var hyggelige.


I Colombo bodde vi på Kingsbury. Dyrt og fancy (mannens jobb betalte, siden han var der på arbeid), men med basseng, takbar, afternoon tea og god mat. (Jeg tror Ville godt kunne bodd der en måned, og stort sett bare tilbrakt tiden ved bassenget og på buffet-restauranten, med afternoon tea som avbrekk.)

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat