Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-18, 21:42   #66
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til 11 stk

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men til en bursdag ville jeg ikke brydd meg en døyt om sunnheten i taco.

Nemlig. Man gjør det jo så sunt som man vil, til vanlig, men akkurat i barnebursdag så gjør man det enkelt og slik ungene helst vil ha det, som kosemat. Det er uansett ikke mye verre enn pølse i brød. Jeg har i alle fall ikke noe mål om å passe på at en drøss med fremmede barn får i seg alle næringsstoffer og så mye fiber som de trenger, på bekostning av hvordan de synes det smaker, akkurat når de skal i bursdag. Det får foreldrene deres ta seg av i hverdagen.

Så jeg er helt på lag med Gerbera her. Keep it simple. Men har med litt flere ting, som mine egne unger er "avhengig" av å ha på taco. Men det var altså ingen grove lefser, fravær av ost eller bønner i kjøttdeigen da vi hadde 19 barn i 10-årsdag i høst, for å si det slik. Her er forresten taco definert som kosemat generelt også, vi har det aldri til hverdags, og tenker ikke sunnhet når vi spiser det. Det må i tilfelle være hvis en av oss voksne er på slankern, men da er vi bare selektive i hva vi har på i all stillhet, og holder det for oss selv. Og lar ungene fråtse i både ost, rømme og chips.

Men nå synes jeg millact skulle komme med en oppdatering her.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat