Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-18, 07:45   #45
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.471
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vedlikehold av vekt. Lett eller vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

De alternativene var jo ikke spissformulerte i det hele tatt.

Må tvinge folk til å ta et standpunkt, vettu. Nei, men det er litt seriøst også - det meste her i livet ligger i en stor gråsone mellom de svarte og hvite ytterpunktene. Jeg tenker det er sunt innimellom å tenke "Hvor er jeg nærmest?", heller enn å tenke på alle faktorene som drar meg mot det grå-grå.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg tror det kommer an på hvor mye man skal ned.

Ja, når du skrev det begynte jeg også å tenke i de baner. Selv hadde jeg en vektnedgang (basert på helt ordinær slanking) på 16 kg for en del år siden. Før det var jeg dønn stabil på høy vekt (som jeg hadde gått opp i en ganske spesifikk periode) og jeg var hellig overbevist om at siden jeg var så stabil, var bøygen å gå ned og så bare begynne å spise helt vanlig igjen. Jeg gjorde det, og gikk opp. Det som var utrolig fasinerende var at jeg gikk opp helt synkront med det jeg hadde gått ned! Gikk ned ca 1/2 kg i uka, og gikk opp ca 1/2 kg i uka!

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Tallenes tale: Eg har gått ned totalt 61,6 kilo sidan 2010 fordelt på omtrent 210 nedgangsrapporteringar og er i dag 5,4 kilo tyngre enn frå første registrering i 2010. Det får vere eit godt, empirisk tal Him

Kjempegøy! Jeg også liker å registrere vekt. Liker å se kurvene. Det er interessant synes jeg.

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

For meg er fasiten klar; ned er lett, opp er enda lettere.

Ja, det var en bra beskrivelse!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat