Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-18, 19:35   #11
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Booste kaloriinntaket

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det kommer an på hva som begrenser inntaket. Er det magemål eller apetitten? For om det er magemålet som begrenser, så er smoothie nesten bortkastet plass, selv om man klarer å fete den opp litt. Men dersom det er apetitten, og smoothie frister, da er smoothie boostet med egg, vaniljesaus og smakløs olje (hvilken er det igjen, kokosolje?) helt topp. Kanskje litt havregryn i også?

Steke i smør. Smør på skiva. Kaloririk drikke foran vann, alltid. (Samme hva det er, nesten all drikke som ikke er vann eller lettbrus inneholder sånn roughly samme mengde kalorier, om det er brus, melk eller juice.)

Drikkebiola med smak er godt, kaloririkt og hjelper ham litt på vei med å stabilisere tarmen.

Nystekte Vafler med mye egg og smør og helmelk. Varme vafler er lettspist. Samme med sveler. Og nybakte boller eller rundstykker.

Kjøpe frosne rundstykker og steke og spise varme, med smør på.

Det er begge deler. Dårlig appetitt, liten magesekk og fortsatt irritabel tarm. Altfor dårlig oppfølging og kostholdsråd fra sykehuset. Så jeg jeg er ute etter noe som er lett for magen, ikke er for omfangsrikt å spise, men som har høyt kaloriinnhold.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat