Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-18, 10:49   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange fotballcuper spiller 10-åringene?

Mange nok til at jeg har mistet oversikten (gutter 07). Tror de hadde fire cuper før sommerferien (en med overnatting, resten her i byen, den siste var rundt St.Hans), og nå til helga har de sin første cup etter sommeren, hvis jeg ikke husker feil. De skal sikkert delta på flere ut over høsten også, kjenner jeg dem rett, det er i alle fall to de har vært med på tidligere, i september/oktober. Det er seriespill ja, mellom påske og høstferie, to treninger i uka, også gjennom vinteren (da har de ei utetrening og ei frivillig innetrening, der de som ønsker å delta spleiser på å leie cageballhall en gang i uka). I tillegg har de noen treningskamper i løpet av vinteren, ei treningssamling med overnatting, og deltar på ei innendørsturnering eller to.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-09-18 kl 11:03.
My er aktiv nå   Svar med sitat