Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-17, 14:18   #47
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juridisk abort

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Fra lenken til HI, jeg leser det som mer enn økonomisk støtte:
Juridisk abort[1] refererer til et forslag om å la et barns biologiske far si fra seg alle rettigheter, privilegier og ansvar inkludert økonomisk støtte i en periode før barnet blir født.[2][3][4] Forslaget gir den biologiske faren muligheten til å avstå fra både rettigheter og plikter ved farskap på samme måte som kvinner kan gjennom abort eller adopsjon.[1][5][6][7]

Beklager å måtte si det, men Laurie Shrage er fullstendig på bærtur. En fraværende far er fraværende uavhengig av om han har økonomiske forpliktelser for ungen eller ei. Enn så lenge er det fullt mulig for far å si fra seg alt av rettigheter, privilegier og ansvar som ikke har med økonomi å gjøre. Hadde det ikke vært mulig å si fra seg det ansvaret, så ville dette vært en helt annen diskusjon.

Dette handler om økonomi. Å påstå annet er naivt.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat