Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-18, 20:25   #69
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Min private privat og den på jobb til jobb ja. Men jeg kan sende noe til mannen fra jobb en gang eller to, og hender jeg sender mellom min private og min på jobb, samt at jeg i permisjon fikk mail fra jobb privat når det var ting man antok jeg ville vite, som at vi ville invitere meg med på julebord og sommeravslutning. Så helt vanntette skott er det ikke.

Også har jeg mannen på skype på jobb, der har jeg også en kunde og alle mine kollegaer. Brukes til helt ufarlig kommunikasjon med mannen, du henter barna? Hvem handler middag? Av mer privat karrakter som ikke arbedsgiver trenger vite, være seg jobbintervju eller at jeg måtte viderebringe dødsbudskap til mamma, tar vi heller på messenger. (Det var et ganske lite dramatsik dødsbudskap da, jeg har sendt mamma skjermdump av oppdateringer i en lukket fb gruppe om onkelen hennes som var gammel og syk de siste par ukene. Ble i dag da altså skjermdump av infomasjon om at han døde)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat