Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-18, 10:03   #17
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Det synes jeg personlig ikke ser så fint ut. Ikke på meg i allefall, det blir litt bukse med nesten-kjole over. Mulig det kan være fint med en skikkelig ettersittende hot, blank bukse, men sånt er ikke fint på meg fordi jeg ikke er i nærheten av slank.

Litt vanskelig uten å ha sett tunikaen. Men en bukse typ "olabukse" i treggings (er det ikke det det heter, sånne stretchbukser i olabuksestoff?). Bare syntes sånne bomullsthights er veldig "off" på vinterstid til tunika. Sorry.....

Det er bare min mening da.

(Er ikke noe superslank jeg heller altså). Sjekk feks Pinterest. Der er masse fint å hente inspirasjon fra!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat