Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-18, 16:46   #90
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Bestiller alltid bord i restauranten på SuperSpeed, enten frokost- eller lunsjseiling. Nattseilingen unngås for enhver pris med barn. Helst uten barn, også. Det er veldig billig med mine barn, i hvert fall, de får vel halv pris eller hva det er, så de betaler 75 kr for frokostbuffet og 125 for lunsjbuffet.

Stemmer i med at den båten er et kaoshelvete utenom buffetrestauranten. Med mindre man seiler helt off-season, men det gjør man sjelden med skolebarn.

Med Kbh-båten - Scandinavian Seaways - bestill frokostbuffet på forhånd med barn. Kjempebillig, i hvert fall med mine barn som vet å ta for seg ved matbordet. På Scandinavian Seaways er frokostbuffeten gratis for barn når man bestiller hjemmefra. Til gjengjeld unngår vi kveldsbuffeten, og foretrekker a la carte-restauranten, f.eks. Marco Polo. Mye roligere. Den båtbuffeten er det samme som jeg spiser på jobblunsjer her og der, men hvis man ikke spiser på hoteller så ofte, kan det være ok. Viktig å vite at når man forhåndsbestiller på Marco Polo, bestiller man ikke nødvendigvis de rettene som angis i bestillingsskjemaet, det er mer sånn at man "betaler inn et beløp" og så står du fritt til å bestille det du vil når du først er der. Men du får nok ikke igjen et mellomlegg, da. Hvis du ikke skal ha mat, likkavæl... Marco Polo har også en fin, liten barnebuffet om kidsa ikke går for rettene på kartet.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat