Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-12, 23:02   #10
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med kjøkken!!!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har hørt at enkelte anbefaler å ikke ha stekeovn og kjøleskap inntil hverandre pga. at kjøleskapet da bruker mer energi pga varmen som kommer tett på. Jeg kan lite om det, men vi fikk høre det i vår tegneprosess.

Hm, godt poeng. Men hvis vi vil ha komfyren høyt får vi den ikke noe annet sted... Nå blir jo kjøkkenet sånn sett frittstående inni der, og det er litt plass å gå på så kanskje vi skal legge inn noe isolerende mellom kjøleskap og komfyr. Det må jeg høre med snekkeren om!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

JDen smale skapstammen med skuffer (30cm?) ville jeg kanskje ha byttet med uttrekksskap. Det er veldig ålreit å ha noe skap/uttrekksskap med litt høyde for å plassere termoser, mugger, kaffekanner osv. Da kan et lite uttrekkskap funke.

Enig!
Og som allerede nevnt av noen andre kan jo "bestikkskuff-funksjonen" dekkes av de bredere skuffene uansett.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat