Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-12, 13:27   #19
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp med kjøkken!!!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har hørt at enkelte anbefaler å ikke ha stekeovn og kjøleskap inntil hverandre pga. at kjøleskapet da bruker mer energi pga varmen som kommer tett på. Jeg kan lite om det, men vi fikk høre det i vår tegneprosess.

Om stekeovnen er greit lagd (god kvalitet og riktig utlufting, sirkulasjon ol) er det ikke noe problem, er det derimot en billig ovn, kan det bli merkbart. Vi har kjøleskap og stekeovn side om side både hjemme og på hytta, på hytta har vi den rimeligste ikeaovnen og den er noe herk og skal byttes ut mot noe bedre etterhvert. Der blir det kjempevarmt inntil kjøleskapet og det tenker jeg ikke er bra for hverken skapet-dørene eller for kjøleskapet som er vegg i vegg. Hjemme derimot har vi ingen slike problemer.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det andre jeg lurte på; nå blir det jo mange skuffer: kjøkkenmaskina er sannsynligvis for høy for disse skuffene. Det går an å - på magisk vis - skru sammen to skuffefronter i høyden så det blir likt som de andre skuffene, men med dypere skuff inni, sant?

Det burde være en relativ grei sak å ordne om man er litt handy om der ikke er et ferdig alternativ.

Det blir fint!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat