Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-12, 13:43   #20
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp med kjøkken!

Ja, du kan ha 90 koketopp i to 60-skap fra IKEA. Det har vi. Vi brukte to skap som er for platetopp. Det måtte sagast litt ut i veggen mellom dei to skapa, men dette er enkelt.

Skap for vaskekum har sånn funksjon at du drar ut heile nedre skuff, men det ser ut som at det er to skuffer. To skuffefrontar er kobla saman med ei metallist bak. Det kjem eit bittelita glipe inn mot naboskapet, men ikkje meir enn at det går bra.

Eg hadde vurdert å erstatte overskap på vegg med vindu med ei hylle (på kvar side av vinduet). Eg veit at det går ut over skapplass- men dog. Tenk på det . Eit alternativ her å ha eit høgskap i hjørnet ved sida av oppvaskmaskina.

Eg ville også hatt ventilatoren i skap. Du har mange "brudd" i overskaps-høgden.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat