Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-17, 19:22   #180
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Jeg er fornøyd med valget, men er samtidig skremt over hvor mange som faktisk har stemt på Senterpartiet. Virkelig. Gi meg Rødt og SV, anyday. Deres ledere har i det minste fremstått som saklige og virkelig tro mot det de mener er _felles_ verdier og at alle skal med. Jeg er ikke enig i ideologien, men har stor respekt for måten de har frontet den på! SPs leder har i grunn bare snakket om knatter og knauser og beitedyr og "der folk bor".

Jeg mener faktisk at en partileder som ikke har ambisjoner om å komme i posisjon til å utføre egen politikk, ikke er en særlig god leder. Enhver politisk leder MÅ jo ha ønske om mest mulig innflytelse slik at egen politikk kan utøves til beste for samfunnet. Hvis man ikke mener det, hvis man ikke drar på litt for å sørge for å dempe de man er uenige med, og å drive frem sakene man brenner for - så burde man kanskje ikke egentlig drevet med politisk håndverk. Og i allefall ikke vært leder. Prinsipper er fint, men det skjer svært lite rundt folk som rir dem.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat