Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-19, 22:25   #65
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi blir ikke enige om ferie i år - trenger tips

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi betalte under 9000 for flybilletter for oss til Dubrovnik - det er kurrant pris.

Antar at Køben er for usikker for hva vær angår?

Køben hadde vi en sommer for noen år siden. Det var fin ferie det, selv om været var sånn passe. Vi delte ferien mellom Køben og Lalandia/ Legoland. Det begynner vel å bli noen år siden siden gutta fremdeles var i Legolandalder.

jeg hadde gjerne reist litt østover, men jeg får ikke mannen med dit.

Portugal seiler opp her, men det er en del dyrere enn Dobronvic og Nice på billettpriser. Siden mannen er særest har jeg som vanlig bare bedt ham om å bestemme seg nå. Jeg er lettere å finne noe til.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat