Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-20, 11:00   #9
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konspirasjon eller reell grunn til bekymring?

Jeg skal innrømme at jeg synes at poststemmer høres veldig rart ut. Jeg har jobbet mye med valg og det er så i mot alt vi vanligvis gjør. Nå tar jo også Norge i mot poststemmer fra nordmenn i utlandet, men om jeg ikke husker helt feil har de stort sett stemt på ambassader og konsulater (men akkurat det er det lenge siden jeg hadde noe med å gjøre).

Det skumle her er jo at Trump snakker ned sitt eget system og sitt eget land. Og at ingen konfronterer ham med at det er han som sitter med muligheten til å gjøre noe med det. Jeg synes at det ser veldig ut som om han egentlig skjønner at han sannsynligvis taper og at han nå bereder veien til en udemokratisk maktovertakelse.

Trøsten er at politi og militærvesen arbeider for staten, føderasjonen og presidentembetet, ikke personen Trump. Og at de tar sine ordre fra de som faktisk er demokratisk valgt. Det store usikkerhetsmomentet er vel de tre månedene som går fra han eventuelt taper til Biden overtar. Og hva han kan gjøre da.

Jeg er i hovedsak optimist og vil helst tro at det går bra. Samtidig så skjer det så mye vanvittig i det jeg trodde var et oppegående og fornuftig land, at jeg holder på å gi litt opp. Jeg synes oppriktig synd på alle bra amerikanere akkurat nå. Og også på alle de som er så ødelagte at de faktisk finner en trøst og et håp i den narsissistiske psykopaten.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat