Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-17, 14:57   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Sånn sett bort i fra gærne, manipulative personer, så vil jeg ha store problemer med å samarbeide med uttalte nynazister, kvinnehatere og rasister.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Samme her. Jeg blir virkelig frastøtt av alle som hetser politikere på personnivå (og skjuler dem fra FB umiddelbart), men da jeg møtte Listhaugs på butikken MIN ( ), ble jeg som sagt helt satt ut. Kombinert med lett fylleangst, så jeg for meg en fremtid der hun har flyttet hit og jeg ville måtte begynne å HILSE på henne.

Hun var blid, da, det skal hun ha.

Bor hun ikke omtrent der da?

Etter at du fortalte om det, så begynte jeg et tankeeksperiment der barna hennes og min ble bestevenner.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat