Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-18, 22:46   #85
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg synes det er veldig spesielt å ikke ha privat mail tilgjengelig på mobilen sin (og automatisk varsel om at det har kommet noe). Ja, jeg kjenner folk som ikke har det, men de er alle over 65 år.

Ja, det er det i grunnen. Men jeg synes ikke det sorterer under "veldig spesielt" om man velger å ikke sitte veldig mye med mobilen når man er på jobb, det avhenger vel litt av hva slags jobb man har. For meg er det ikke noe problem å ha privat mail oppe på skjermen heller, på jobb, så jeg har like god tilgang til privat e-post, om jeg vil. Og i mitt tilfelle er det bedre enn å sitte og sjekke mobilen i arbeidstida, eller ha på varsler på denne (åpent landskap). Så jeg har ingen grunn til å få privat mail på jobbkontoen min. Men synes fortsatt ikke det er veldig spesielt om det funker annerledes for andre. Det er så mange ulike jobber, firma og settinger der ute blant folk, så det finnes så utallige varianter av hva folk finner mest praktisk, uten at jeg gidder å prøve å forstå eller spekulere så veldig mye på det.

Jeg reflekterer i grunnen lite over hva slags e-postadresser folk setter opp på diverse lister, bortsett fra når det er snakk om typiske "morsomme" adresser konstruert på gutterommet i fjortenårsalderen, som var nevnt tidligere. Da hender det at jeg knegger eller himler for meg selv.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-01-18 kl 08:39.
My er aktiv nå   Svar med sitat