Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-18, 08:22   #91
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Basert på klasselistene våre er det svært mange som, som meg, bruker jobbepost til skole/FAU. Det handler som nevnt ikke om at jeg ikke vet hvordan jeg benytter meg av gmailappen på telefonen, men fordi jeg prioriterer mailbox etter viktighetsgrad. Basert på tidligere poll om hvor mange e-poster man håndterer i løpet av en dag har jeg skjønt at det er vanlig på FP med rolig trafikk i mailboxen, men det er ikke min virkelighet, og vi velger alke de metodene som fungerer best for oss selv ifht å få med oss det vi må få med av informasjon.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat